Pakalpojumi

Starptautisko tirdzniecības operāciju kreditēšana

Banka finansē:

  1. eksportam paredzēto preču iegādi;
  2. preces noliktavā;
  3. preci tās transportēšanas laikā;
  4. atlikto maksājumu par piegādāto preci.

Katra konkrēta projekta finansēšanas nosacījumi tiek piemēroti individuāli. Pati finansējuma piešķiršana ir atkarīga no konkrētā projekta specifikas. Piedāvājam arī risinājumus valūtas risku un preces cenas izmaiņas risku samazināšanai, kā arī debitoru parādu apdrošināšanu.

Pamatnosacījumi tirdzniecības finansēšanai:

  • Ieteicamā kredīta summa: no EUR 500 000;
  • Kredīta termiņš: 3 – 12 mēneši;
  • Procentu likme: no 7%* gadā;
  • Finansējuma apjoms: 50 – 90%* no preces vērtības.

*atkarībā no riska novērtējuma

Prioritārie produkti un produktu grupas:

  • metāli;
  • kokvilna;
  • cukurs;
  • naftas ķīmijas produkti;
  • kvieši un citi graudi;
  • minerālmēslojumi;
  • akmeņogles;
  • dziļi saldēti pārtikas produkti (gaļa, zivis, mājputni).
  1. Eksportam paredzēto preču iegādes finansēšana

    Klients noslēdz līgumu par preču iegādi. Ja saskaņā ar līgumu, piegādātājam paredzēts avansa maksājums, banka izsniedz klientam finansējumu. Tā piešķiršana notiek pēc priekšapmaksas atmaksas bankas garantijas saņemšanas vai pēc akreditīva* saņemšanas no attiecīgi saskaņotās bankas.

    *akreditīvs – pēc pārdevēja lūguma izsniegta bankas garantija (kredītvēstule), samaksājot pārdevējam noteikto naudas summu pret kredītvēstulē norādītiem atbilstošiem dokumentiem.
  2. Noliktavā esošo preču finansēšana

    Klients veic preču iegādi un, vienojoties ar banku, novieto iegādāto preci noliktavā. Pēc apstiprinājuma saņemšanas no noliktavas par saņemtajām precēm banka piešķir finansējumu. Noliktava nodrošina klienta preču uzglabāšanu, vienlaicīgi nodrošinot arī bankas intereses.

  3. Preces finansēšana tās transportēšanas laikā

    Klients veic preču iepirkšanu un nodrošina to nosūtīšanu. Savukārt banka nodrošina klientam finansējumu pēc preču transporta pavadzīmju saņemšanas, kas apliecina preču nosūtīšanu (konosamenti*, dzelzceļa pavadzīmes).
    Izsniegtie kredītlīdzekļi jāatmaksā bankai pēc preces saņemšanas galapunktā vai pirms preces saņemšanas no noliktavas, ja prece pēc piegādes glabājas ar banku saskaņotā muitas noliktavā, ar kuru noslēgta vienošanās.

    *konosaments - dokuments, kas apliecina līgumattiecības starp pasūtītāju un pārvadātāju, un faktu, ka krava ir pieņemta pārvadājumam.
  4. Atliktā maksājuma finansēšana

    Klients veic preces piegādi pircējam saskaņā ar līgumu, kas paredz atlikto maksājumu. Banka nodrošina klientam finansējumu uz pircēja maksājuma atlikto laiku par piegādāto preci.
    Pircēja samaksas saistības apliecina garantija vai akreditīvs no attiecīgi saskaņotas bankas, vai arī nesamaksāšanas risks no pircēja puses var tikt apdrošināts specializētā apdrošināšanas sabiedrībā.
    Atliktā maksājuma finansējumu atkarībā no katra konkrēta gadījuma var noformēt kā faktoringu vai kredītlīniju.

Galvenās prasības klientam (aizņēmējam) un plānotajam finanšu darījumam:

  • vismaz 1 gadu ilga klienta pieredze preču tirdzniecībā;
  • klienta finansiālā stabilitāte;
  • klienta līdzdalība preces finansēšanā – 10 – 50%;
  • prece ir likvīda, tās derīguma termiņš ir vismaz 12 mēneši;
  • tiek organizēta iegādājamās preces kontrole no ekspeditoru, survejeru un noliktavu puses.

Lejupielādēt pieteikuma formu

 

Adrese: Vīlandes iela 7-1, Rīga, LV-1010
E-pasts: info@invex.lv

Tālrunis: +371 67212270
Fakss: +371 67212271

© 2018 INVEX FONDI SIA. Visas tiesības ir aizsargātas.

Pasūtīt zvanu Atstājiet savu telefona numuru, un mēs piezvanīsim jums un atbildēsim uz visiem jūs interesējošiem jautājumiem!
The Name is required
The Phone is required
Paldies par pieteikumu!. Mūsu menedžeris sazināsies ar Jums norādītajā laikā.
Kalkulators
Ievadiet summu
Ievadiet termiņu
Iavadiet likmi
Atmaksas grafiks
CREDIT_CALC_FORM_INPUT_SCHEDULE_REQUIRED_DEFAULT